28. marraskuuta 2011

Maanantailorvailija & Punahuulet

Olipas muuten äärimmäisen jännittävä päivä. Ainut kerta, kun olen käynyt tänään ulkona oli kun lähdettiin ruokaostoksille keskustaan. Sitä tunnin kestävää riemua lukuunottamatta olen virunut sisällä koomaten, lähinnä dataillen ja päikkäreitä nukkuen. Aamulla sentään tein jotain suht hyödyllistä, nimittäin vedin kunnon aamujumpat. Lumisen virran miehen seurassa tietenkin... Jumppailen aina telkkarin ääressä (kaikki hyöty irti käyttämästäni ajasta) ja joka maanantai satun innostumaan liikkumisesta aina tuohon mystiseen kellonaikaan, kun tuo ohjelma tulee. Tiedä sitten, että mikä siinä on.


Indy parka on myös kärsinyt tekemisen puutteesta, kun minä olen vain lorvaillut. Mutta onneksi se korvautui vähän sillä, että se pääsi mukaan automatkalle. Se kun on aina yhtä jännittävää.


Ah ja tosiaan, päätin tänään pitkästä aikaa laittaa vähän punaa huuliin. Vähän pirteyttä naamaan. Ihanan räikeän punainen (Rimmelin Lasting finish puna, sävy Alarm) ja ehdottomasti lempparipuna. Se tuoksuukin niin hyvältä, että tekisi mieli haukata! Korostaa kyllä mukavasti tuota minun kalpeutta... :D Minä kun rusketun kesällä niiiiin heikosti, että heti kun syksy tulee niin *pimmm* väri on kadonnut ja naama on valkeampi kuin joulupukin parta... Joulu! Kohta on joulukuu ihanaaa taidan mennä syömään pipareita. ^^

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com