1. joulukuuta 2011

JouluRakkautta

Nyt se alkaa: Countdown to Christmas! Eli luvassa on jouluilua enemmän ja vähemmän aina jouluun asti! Ja mahdollisesti pikkaisen jälkeenkin lahjojen sun muiden merkeissä.


Minä olen jouluihminen ja Rakastan joulua! Perheen ja ystävien kanssa oloa, leipomista, ylenpalttista syömistä ja herkuttelua, kaunista musiikkia, kynttilöitä, lunta, joulukoristeita, lahjojen ostelemista ja saamista... Joulu on aina ollut se paras päivä vuodessa, ja sen odotus on parasta aikaa.
Monille joulu kaikkine shoppailuineen, joululauluineen ja valoineen on saatanasta, mutta minä vain nautin siitä "jouluhumusta", kun kaikki on niin suurta ja taianomaista. En voisi vähempää välittää siitä, että yritykset vain hyötyvät siitä, kun kaikki ostelevat paljon joulun alla. Good for them tai jotain. Nautin siitä, kun voin antaa läheisilleni jotain, josta ne pitävät. Oli se sitten ostettua tai itse tehtyä. =)

Tänään heti herättyäni hiippailin joulukalenterille avaamaan ensimmäistä luukkua. Tonttu tuli. ^^ Ei ole suklaakalenteri tuo minun vaan ihan perinteinen. Olen ihastunut noihin tuollaisiin korttikalentereihin. Ne ovan tuollaisia pieniä ja söpöjä. :D Ja käteviä siinä mielessä, etteivät vie laukussa mitään tilaa, kun raahaan mukanani etelään jouluksi. ^^


Aamupalaksi puuroa, piparia ja Bublé. Ihanaa joulunodotusta kaikille! ^^ ♥


2 kommenttia:

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com