6. helmikuuta 2012

Ultimate Ihanuuksia Nellyltä


Kiusailin itseäni Nellyn sivuilla ja nappasin tänne tällaiset ihanuudet. Siis voi jos mun lompakko nyt sallisi yhtään, niin näistä jokainen olisi jo sujahtanut ostoskoriin alta aikayksikön. Rakkuttarakkauttarakkautta! Joka ikinen näistä kauneuksista on jotenkin niin minua, että ihan hengitys salpautuu, kun tuijottelen näitä. :D Mitäs te tykkäilette? Löytyykö lempparia?

Mä olen täällä jo vähän daydreamaillutkin tosta laukusta. Mä voin kuvitella miten samettiselta ja pehmeältä se tuntuu sylissä, mmh. Olen haaveillut tuollaisesta kunnon tilavasta shopperista jo pitkään, mutten ole mistään löytänyt sitä The yksilöä ja tässä se nyt on. Kettu kun on niin kallis! Heti jos joku bongaa sen alennuksesta niin olkaa ihania ja ilmoittakaa mulle. :)

4 kommenttia:

  1. Kyllä noi kengät on ehdottomasti mun suosikki ^^ Mutta jos sun tyyliä mietin, niin kassi tai toi korvishässäkkä :O joka on myös aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ehkä tullut ihan kauheana yllärinä, että tykkäät eniten noista kengistä sinäkin. :D

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com