22. maaliskuuta 2012

Tea Time Vol. 30 141

Tunnin kestäneen lenkin jälkeen käväisin kaupassa etsimässä katkarapuja, joita jo eilen himoitsin, mutta ei niitä vieläkään ollut tullut. Niimpä minä hämmennyksissäni päädyin keksihyllylle etsimään jotain lohtuevästä. Katse kuitenkin harhautui ihan jonnekin muualle. Siis millon mä olen viimeksi syönyt kanelikorppuja? Joskus tyyliin yläasteikäisenä? Pussi kainaloon ja himaan.

Kuppi vaniljateetä ja pari (kolme... neljä..) korppua kylkeen, ah. Ihana hetki. Muuten täysin hiljainen kämppä, mutta kello raksuttaa rauhallisesti. Tuijottelen ikkunasta ulos ja mikäs se siellä meidän pihalla hengailee. Taisi muuten oikeasti olla ensimmäinen talvipukuinen jänö, jonka näin livenä. Jännää.

4 kommenttia:

  1. ooo valkonen jänö! :o siistii :D :D näin muuten just jossain kaupassa ihan sun näkösen tee setin :) siin oli kaks kuppia ja lautaset. kai.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh! Oisit ostanu ja lähettäny mulle! ;)) Houkuttelis kyl taas kartuttaa tota kokoelmaa. ^^

      Poista
  2. kääk, mä rakastuin sun blogiin.
    J

    VastaaPoista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com