10. huhtikuuta 2012

Photopjuuk Reissusta

 Viisi päivää etelässä meni tosiaan ihan älyttömän nopsaan. Olin töissä aina iltaan asti ja sitten piti vielä löytää aikaa nähdä kaikkia sukulaisia ja kavereita. Töihin mentiinkin lähes poikkeuksetta vain parin tunnin yöunilla. Torstaina ei ollut töitä joten sain sille päivälle mahdutettua Helsingin reissun. Lähdin yksikseni sinne hengailemaan ja ostostelemaan, tulin takaisin aikaisin ja änkesin loppupäivään vain noin tuhat tapaamista.

 Lauantai-ilta kruunasi koko reissun. Nähtiin porukalla Markin luona ja mentiin siitä vielä sitten baariin ja oli ihan älyttömän hauskaa. Tulee taas kauhea ikävä kaikkia, mutta oli ihan mukava kuitenkin palata omaan kotoon tänne Rovaniemelle rauhoittumaan. Kesällä pääsee taas kuitenkin kaikkia näkemään enemmän, kun suunnitelmissa olisi kuitenkin joku kuukauden mittainen vierailu siellä päässä. 
Kesää odotellessa. ♥

8 kommenttia:

  1. Hei laitoin sulla palkinnon tuolla mun blogin puolella! :)
    http://dreamtime-johanna.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ohoh! Sama kommentti tulee täältä, kun edelliseltäkin! :D Mun blogis kans palkinto! :D

    VastaaPoista
  3. Hirmu ihana oli nähdä ystävää<3 kesää odotellessa tosiaan! Oli ni mahti ilta kyllä tuo påsk iltama että:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan mahtavaa. Pitää muistaa se peukutus vai mikä hitto ens kerrallakin! ;D

      Poista
  4. Hei nyt heräs muutama kysymys!
    1. miten pitkä sie oot?
    2. onko sulla elukoita?

    Hihi, oon utelias! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen vaivaiset 163cm pitkä... ehkä. :D Ei ole tullut mitattua pitkään aikaan. Ja tällä hetkellä kanssani asustelee yksi pieni kääpiömäyräkoira. :)

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com