11. kesäkuuta 2012

Yök, Pääsykokeet

Roar mun piti kuvata teille aamulla se mun ennakkotehtävä (jonka sain vasta viime yönä valmiiksi...), mutta en oikeasti kerennyt yhtään. Juoksin kämpässä huoneesta toiseen pakokauhun vallassa, puurolusikka toisessa kädessä ja "mitä tarvitsen mukaan"-lista toisessa.

Tänään oli siis vaatetussuunnittelun pääsykokeiden ensimmäinen päivä. Yäk, kun meinasin kuolla ahdistuksesta. Mulla on vähän ristiriitaiset tuntemukset siitä, että miten meni. Olen ihan tyytyväinen tekemiini töihin, mutta en tiedä riittääkö se. Sisään pääsee kuitenkin vain kymmenen. Voi olisimpa niiden onnellisten joukossa! Huomenna on vielä essee, haastattelu ja yksi tehtävä. Tänään menen kyllä ajoissa nukkumaan, sillä takana on vain vajaan viiden tunnin yöunet ja olen ihan jumalattoman puhki.

Kun en sitä itse tehtävää voinut teille kuvata, niin laitan teille parit sinne päätyneet kuvat. Aiheena oli yksityiskohtia pukeutumisessa. Pitäkää peukkuja mulle, et onnistuu huomenna! :)

2 kommenttia:

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com