4. heinäkuuta 2012

Parit Kiwat

Heippa ihmiset! Miten teillä kesäilyt sujuu? Minulla aivan mahtavasti. On se ihanaa, kun voi viilettää pikkumekossa kylillä ilman huolen häivää. ^^

Tänään käytiin äitini kanssa kaupungilla pyörimässä ja hoitamassa parit asiat. Ensinnäkin käytiin ottamassa mulle passikuvat ja laittamassa passihakemus eteenpäin. (Meinasin kirjoittaa eteenpäin erikseen... On siitä koulusta jo niin pitkä aika, ettei yhdyssanojakaan osaa tai mitään muutakaan..)  Seuraavaksi käytiin metsästämässä mulle tennareita. Ette uskokaan, miten vaikeaa on ollut löytää ihan vain perus yksiväriset kengät, jotka ei hierrä ja joilla voi rymytä, kävellä ja kävellä vähän lisää.

Olin etsinyt jotain conversen tyyppisiä, mutta löysinkin tuollaiset tossut. :D Ne vain olivat niin superhyvät jalassa. En osannut päättää, että otanko mustat vai ruskeat, niin äiti kyllästyi kaupoissa kiertelyyn ja osti molemmat... Noniin. Nyt minulla on sitten sekä mustat, että ruskeat tennarit. Luksusta.

Lopuksi vielä sellainen maininta, että ostin viimein tuon kyttäämäni Dalín Dalissime-tuoksun. En tiedä, että mikä piheys mulla on ollut, kun en aiemmin ole saanut ostettua? No joka tapauksessa aivan ihana tuoksu. ^^

Hyääh! Tulipas pitkä teksti. Olen niin hyvällä tuulella, että tekstiä tulisi vielä vaikka kuinka monta kymmentä riviä. Mutta hillitsen itseni. Nyt grillaamaan! :)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com