28. elokuuta 2012

Tomorrow, Tomorrow!

 HHYÄÄ! Huomenna se alkaa, yliopisto! Olen niin intona. :) Vuoden olen täällä odotellut työttömänä ja ilman opiskelupaikkaa, että josko onni suosisi ja nyt se on vihdoin totta: mulla on elämä. :D ahaha.

 Ei ole kauaakaan, kun kirjoitin teille siitä, kuinka meillä on Big Plan ja lähdetään Villen kanssa takaisin etelään heti, kun se valmistuu koulustansa. Eivät menneet asiat ihan niin. Ja olen siitä iloinen. Suunnitelmat siirtyivät muutamilla vuosilla vain eteenpäin, ei sen kummempaa ja sain myös kaupanpäällisiksi mahdollisuuden opiskella unelma-alaa yliopistossa. Mikäs sen hienompaa. Kyllä hymyilyttää. ^^

 Mutta nyt hei! Niin ihanaa kun olisikin paasata siitä kuinka onnellinen olen, niin mulla on ihan kauheasti vielä puuhaa ja pakko jättää kone rauhaan. Huomennaaa! :))

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com