19. marraskuuta 2013

Meillä on viha-rakkaussuhde...


... Mulla ja urheilulla siis. Joskus vuosia, tai no ei niin kovinkaan kauan aikaa sitten sana "urheilu" oli yhtä kuin kirosana. Sitä tuli kavahtaa kovaan ääneen. Olen kyllä aina ratsastanut, mutta en kovin tavoitteellisesti, joten mitään erikoista panosta ei ole tarvinnut. Kunnes sitten jokunen vuosi takaperin aloitin sen tavoitteellisen harrastamisen ja huomasin, ettei kunto vain riitä enää, jos en tee sen eteen mitään. Yllätyskö muka? No mulle se oli. :D

  No enivei. Aloitin sitten kuntoilemisen ja se oli niiin pakkopullaa! Motivaatio pysyi kuitenkin jossain korvan takana, koska mulla oli tavoite. Kokeilin juoksua, mutta polvi ei sitä kestänyt... Kokeilin salia, mutta se oli kuolettavan tylsää... Mutta nyt tällainen sulava harppaus tähän päivään! Mä olen elävä todiste siitä, että urheilusta voi oppia tykkäämään. Vähän niinkuin parsakaalista. Tai no kukkakaalista, parsakaalista en oikein välitä vieläkään.

  En tiedä missä vaiheessa mun päässä naksahti, mutta tässä nyt ollaan, iloitsemassa uusista Niken treenikengistä ja kaiken muun kuntoilun lisäksi aloittamassa taas salilla käyntiä ihan vain huvin vuoksi! Käsittämätöntä. Jos mulle oltaisiin tultu kertomaan tällaisia juttuja silloin aiemmin, niin olisi tullut väkivaltaista kämmentä keskelle naamaa kerran jos toisenkin. Mutta nyt leffaa katsomaan, nighty night! :))

  //Shortly: I used to hate gym and almost any sports (except riding, finnish baseball or what ever, sprinting...) so just can't believe that here I am being ever so happy about my new Nike sneakers. Unbelievable. But this is so great! I am a living example of humans capability to learn to love sports. Like I've learned to love cauliflower haha!

7 kommenttia:

  1. Salilla käynti on parhautta, kun saa tehä just niiku ite lystää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se just! Siihen menikin aikaa tajuta, ettei sitä ole ihan pakko välttämättä vääntää niin, että sattuu. :D

      Poista
  2. Tää nyt ei liity yhtään mihinkään, mut pakko on silti kysäistä: Mikä Samsung-puhelin sulla on millä kuvailet noita insta juttuja..? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään, aina saa kysyä. :D Galaxy S4 se on. :)

      Poista
    2. ooolrait, tattista! ;) Olin utelias just siks ku oon hankkimas jonkin sortin Samsung galaxya, muuutta en oo vielä täysin päättäny et mitä niistä :-D..Onks toi puhlu muute kans helppo saada taskuihin ilman ylimäärästä survomista..?

      Poista
    3. Mä en itseasiassa pidä puhelinta taskussa, vaan mulla on sille sellainen oma pussukka, minkä saa kaulaan roikkumaan. Tai sitten pidän sitä laukussa. Menee kyllä takin taskuun kätevästi, mutta esim. housuista varmasti riippuu, että kuinka tiukat ne on. :)

      Poista
    4. Jooh, niin vähän kelailinkin..Ku-ku mulla se pitää aina taas olla taskussa! :--DD..mut kaikkeen kyllä varmasti tottuu.

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com