12. joulukuuta 2013

Comfy mishmash

  Haha, ihan aluksi tsekatkaa noi mun ainoat "ehjät" sukkikset! Mulla ei oikeasti ikinä kestä ne paria päivää pidempää, oon toivoton. Ja homssu. Toivoton homssu, mut ehkä se sopii mun imagee (Imagoon siis, se image on jostain leffasta. Pakko sanoa, ettette pidä mua ihan typeränä ja mä tunnen oloni nyt tosi typeräksi, kun ylipäätään selitän tätä ja aina tunnenkin, koska aina sanon ja selitän, koska kukaan ei koskaan ymmärrä!).

  Mutta enivei. Kävin tänään pikaisesti yliopistolla laittamassa yhden kurssin purkkiin ja se on nyt siinä! Mulla alkoi virallisesti joululoma! Huisii! Joulu on ehdottomasti parasta aikaa koko vuodessa. Rakastan. Ja tänään me pakataankin jo kimpsut ja kampsut ja huomenna lähdetään aamujunalla kohti kotikotia joulunviettoon. Parasta. ♥♥♥


  //Take a look at my only pair of "unbroken" tights... I'm hopeless. Those really just won't last more than two days. But anyway today started my Christmas holiday! How awesome! And tomorrow we'll take the morning train and head to my parents house to celebrate my favourite time of the year! ♥

4 kommenttia:

  1. Näistä muistin, että tarttisin töihin uuden kännykkäpussukan!!

    Kiva asu ja ihanat kuvat varsinkin! <3

    VastaaPoista
  2. hyrr eikös sulle tuu kylmä D: minä en ainakaan tuollaisilla sukkiksilla pärjäisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Onneksi oli plussaa ja olin muutenkin autolla liikenteessä. Jos olisin kävellen ollut, niin sitten olisi saattanut jo tulla melkosen vilposa. :D

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com