9. joulukuuta 2013

Ei ole totta mä olen miettinyt tätä otsikkoa yli puoli tuntia se on nyt tässä.

  Voi ei, arvatkaa mitä. No ne mun kauan odottamat illalliset peruttiin ja siirrettiin kokonaan vasta tyyliin tammikuulle! Höh. No me päätettiin sitten Iiron kanssa mennä jokatapauksessa syömään jonnekin, koska olin jo niin asennoitunut ulkona syömiseen. En ollut tosiaan käynyt ulkona hetkeen kuumeen takia, niin tuli ehkä aavisuksen järkytyksenä tuo yllättävä -26 astetta. :D Hyr.

  Mutta nyt ollaan taas turvallisesti peiton alla ja lämmintä kaakaota kourassa. Ei ehkä tehnyt ihan hyvää paranemiselle tuo reissu, mutta en mä vaan osaa maata paikoillaan. Tai ainakaan silloin, kun on pakko. :D Ikuiset auktoriteettiongelmat maailmaa vastaan... Nyt jatkan joululahjalistan hahmottelemista. Esseet saa odottaa ehkä tunnin tai pari. ;)

  //Oh no! The pre-Christmas party dinner is cancelled. :( So sad. But we decided to go out anyway with Iiro. Wasn't very good for my healing process but I just can't stay still... If I really have to haha. It was like -26°C or -14.8°F outside... So I'm very happy here right now drinking hot cocoa and writing down my Christmas list. ;)

8 kommenttia:

  1. Jezus, -26°C! Hullua! Tampere sentään vaan miinus kymmenen ja tuli sekin yllätyksenä peitonalla lämmitteltyn viikonlopun jälkeen. Btw sun banneri on ihan mahtava, ehkä kaunein kuva mitä oon aikoihi nähnyt <3__<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaa vaan oliko näpit jäässä! :D Mutta tuo -26 ei onneksi tunnu ihan niin pahalta täällä kuin siellä päin jostain syystä. Sinne teille varmaan tuulee jotenkin enemmän. :)

      Mutta kiitos ihan hirveästi! Välitän terkut myös kuvaajalle. ^^ ♥♥

      Poista
  2. Joo, mulle tää -10 täällä Tampereellakin on ihan liikaa :D Ihan sairaan nättejä kuvia :)

    VastaaPoista
  3. liityin sun logiin vaan ton bannerin perusteella kun se on niin upee :DD ja selasin kuvia ja oon in laav söpö blogi sulla tykkääntykkään:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :DD No kiitos! Kiva kuulla, että tykkäät. :D

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com