25. tammikuuta 2014

Pari ajatusta

  Olen jonkin aikaa puheskellut siitä, että mun ja Canon EOS 1100D:n suhde ei ole ollut parhaimmillaan enää aikoihin. Eilen illalla meidän sukset meni lopullisesti ristiin. Aamupalalla sanottiin hyvästit ja huomenna menee kamera myyntiin. Olen aika bitch, koska olen haikaillut erään toisen perään jo tovin ja Canon EOS M saapuukin kotiovelle jo ensi viikolla... Jee!! ^^

  Niin ja mut löytää nykyään myös Twitteristä niinkin luovalla nimimerkillä kuin @iuotilatweets. Mulla on kumma tunne, että jään koukkuun?

  //I'm now finally changing my Canon EOS 1100D to EOS M. I haven't been using 1100D since like I don't even know when. So thinking this might be a right decision. The new one will be handy to carry around with me unlike the other one. And yeah, you can now find me on Twitter: @iuotilatweets :)

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. En vielä missään. Huomenna oisin vasta ilmoa laittamassa johonkin. Jotain 150 ekua siitä varmaan pyytelisin. :)

      Poista
  2. Meidän taloudesta löytyy vain Nikoneita. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heha :D Meidän talous on arvatenkin lähestulkoon Canon painotteinen. Tykkäilen vaan jotenkin enemmän sen käyttiksestä. :)

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com