13. tammikuuta 2014

Skarppi maanantai

Nukuttaako?
  Empä edes muista, että milloin olen viimeksi ottanut kameraa mukaan kouluun! No tänään otin. :) Meillä oli tapaaminen heti aamusta meidän projektivaatteiden ompelijoiden kanssa ammattikoululla. Tehtiin sovituksia ja muutoksia malleihin ja olisi ehkä ollut fiksua olla skarppina, mutta meikä oli nukahtaa pystyyn. :S Oh no. Olin jostain syystä ihan nuutu.

  Me tosiaan käydään nyt tuotteistamisen kurssia ja meidän tehtävä oli luoda yhden meidän ryhmäläisen suunnittelemista vaatteista protot, kaavat ja ohjeistus ompelijoille, jotka voivat ommella sitten ne vaatteet meille. Sieltä on mm. tulossa tosi kiva poronnahkamekko/-tunika! Like like. Ei malta odottaa, että saa nähdä sen valmiina. :)

  Tapaamisen jälkeen käytiin testaamassa vesileikkuuta yhdelle meidän kankaista. Olin aina ajatellut, että joo, vesileikkuu, jotain varmaan leikataan vedessä. Mutta se on tosiaan se vesi joka siinä leikkaa! Se vesi on nopeudeltaan 2 x valonnopeus tai jotain ja sillä leikataan ihan rautaa ja kaikkea. Wau. Mulle ihan uusi juttu. :D Mutta joo, tästä tuli aika pitkä sepustus, ainakin mun mittapuulla. Toivottavasti ei tylsistyttänyt. ^^

  //Can't remember the last time when I took the camera with me to school! But today I did. We had an appointment with our sewers this morning. We had fitting and we made some changes to the designs. I was so tired and couldn't concentrate properly. After that we went to test this water cutting thing. Cool. The water is like faster than speed of light and it cuts stuff. Like iron. Nice. After that we just went to Coffee House with girls. Nice also. Now I've stared this screen a bit too long. Bye. :)

4 kommenttia:

  1. Kiva lukea sun koulustasnkun olen itse hakemassa myös opiskelemaan suunnittelua : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei no kiva kuulla! ^^ Jos vaikka muistaisin pikkaisen useamminkin laittaa jotain koulujuttuja. Minnes olet hakemassa? :)

      Poista
  2. "Mutta joo, tästä tuli aika pitkä sepustus, ainakin mun mittapuulla. Toivottavasti ei tylsistyttänyt. ^^"

    Sitä vaan että pitkät postaukset ei ainakaan minua haittaa ollenkaan, eli ei tylsistytä pitkät sepustukset! Sinun blogi ja kirjoitat sitä juuri niinkuin haluat, mutta mielelläni lukisin pidempääkin tekstiä sun ajatuksista ja mistä ikinä. 8D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha okei. :D No kiva kuulla. En vaan itse ole ollenkaan tottunut pidempiin teksteihin kuin se 10 riviä... Mutta ehkä mun ei nyt sitten tartte säikähtää jos vähän tuppaa välillä venymään. :D

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com