13. huhtikuuta 2014

Minä-aikaa

  Mulla on ollut täällä vähän niinkuin "me time". Mies on ollut viikonloppuretkellä Turussa ja mä olen nauttinut hiljaisuudesta, lukemisesta, pleikkarista ja kokkailemisesta. Oon kuunnellut musiikkia ja maannut sängyllä, syönyt Digestive-keksejä samalla = ultimaattinen nautinto. 

  Mut miettikää, enää kaksi päivää ja sitten alkaa mun loma. Pääsen kotikotiin! Se on aina yhtä ihanaa ja rentouttavaa. Välillä mä toivon, että voisin olla vielä 16 ja asua porukoilla. Sillon ei ollut mitään muita huolia kuin poikahuolia ja pelko siitä, että tekeekö äiti tortillojen sijaan sitä pahaa uuniperunajuttua, joka oli mun pahin pelko.

  Enivei, lomaa odotellessa hippaisen kohta kaksykköseen Emmin kanssa ja sen jälkeen otan vähintäänkin yhtä rennosti kuin tähänkin asti. ;)

  //I've been having an extremely laid back weekend. And 'cause Iiro is in Turku I've also had some relaxing me time. Enjoying silence, reading books, cooking, playing old playstation games, lying on the bed, eating cookies. Nice. And you know what? No more than two days to go till my Easter holiday! Yay. :)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com