21. huhtikuuta 2014

On yksi paikka...

... jossa tunnen aina oloni kotoisaksi. Kerran heppatyttö, aina heppatyttö. Minkäs sille voi. Täällä olenkin suhannut koko pääsiäisen tallilta toiselle. Syönyt vähän välillä. Mulla on niin ikävä tätä kaikkea. Ja huomenna olis aika taas lähteä takas pohjoseen.

  Oon nyt asunut Rovaniemellä about kolmisen vuotta ja ensimmäistä kertaa mulle alkaa oikeasti tulla koti-ikävä. :D Täällä mulla on niitä hevosia ja paljon rakkaita ihmisiä, Rovaniemellä olen vain opiskelija, jolla ei ole aikaa millekään muulle kuin koululle. Tällä hetkellä en haluaisi mennä takaisin. En yhtään... :)

  //I don't wanna go back to Rovaniemi. Feeling like there's nothing important for me right now. I miss all the horses, stables, competitions, people,... For the first time in three years I'm _terribly_ homesick.

6 kommenttia:

  1. Hei Ida!
    Voin niin samaistua tuntemuksiisi. Vaikkakin koen vain "koti-ikävää" tallille. Harmi, että asiat meni miten meni, eikä "Olgan" vuokraaminenkaan onnistunut pidemmän päälle. :)
    Tsemppiä opiskeluihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli tosiaan harmi! Olisi ollut niin mukava jatkaa vuokrausta. :) Mutta kyllä se talli on tosiaan sellainen paikka, että jos sinne kuuluu, niin sinne kuuluu. Ei-hevosihmisen on sitä kaipuuta varmasti vaikea ymmärtää haha ^^ Teillä sitten vesittyneet kaik talliprokkikset? Kiitos tsemeistä! Sinne myös! :)

      Poista
  2. Onks noi kuvat Ypäjältä? ;) tuttuja kaltereita

    VastaaPoista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com