29. heinäkuuta 2014

  Mä en tiedä mitä sanoa. Mun mielessä liikkuu tällä hetkellä niin paljon, mutta samalla taas ei yhtään mitään. Heinäkuu on kohta ohi. Monen ilon ja monen surun kuukausi takana. No ehkä mun ei tarttekaan sanoa yhtään sen enempää kuin että olen ymmärtänyt paljon. Muun muassa sen, että nekin ihmiset, joiden et uskonut koskaan lähtevän, lähtevät joku päivä. Ja sen, miten onnellinen olen siitäkin huolimatta kaikesta mahdollisesta, kuten tästä pienestä blogista. :D Parin kuukauden päästä tämäkin on jo kolme vuotta! Mitäköhän mä sillon keksisin teille? ;D

  //I don't know what to say. My mind is so full of thoughts but at the same time it's just emptiness. July is soon to be over. It has been a month of many griefs and many joys. Well maybe I don't need to say nothing more but that I've understood a lot. For instance that those people you never thought would leave will leave someday. And that after all I'm so happy about everything possible like this little blog. :D After a couple months my blog is already three years old! I wonder what I will come up with for you then. ;D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com