25. heinäkuuta 2014

Eka biitsi

  Heinäkuuta viedään jo vikaa viikkoa ja mä kastauduin vasta ihan äskettäin ensimmäistä kertaa. Rakastan uimista haha! Ylläri sinäänsä, olenhan rapu. Mutta mä olen aina se tyyppi joka viettää mökkireissuillakin aikansa vedessä, kun muut ryypiskelee ja saunoo. Eilen kun käytiin uimassa, niin polskuttelin ihan iloisena ympyrää ja sukeltelin simpukoita, kun Iiro parka oli jo ihan sininen. :D

  Ja tästä päästäänkin siihen, että nyt on mun Summerlistin kakkoskohta hoidettu! ;) Lisäsin muuten nyt sivupalkkiin VideoBarin, mistä näkee mun tuoreimmat videot! Eli jos, ette ole mua tilanneet YouTuben puolella, niin näette siitä sellaisetkin videot, jotka eivät ole päätyneet tänne blogiin. :) Vihdoinkin ratkaisu tähän mun ikuisuusongelmaan! :D



  //July is almost over and yesterday I went to the beach for the first time this summer. I love swimming! I'm always the one who's swimming alone in the lake when everybody else is in sauna and drinking. Yesterday I was happily swimming around and Iiro had already turned blue. :D Poor thing. But anyways, now the #2 of my Summerlist is done. :) And I added a little VideoBar to the blog, so if you are not subscribed to my YouTube channel you can see my latest vids there! ;)

2 kommenttia:

  1. huhhuh, ko tekis ton vidin jälkeen mieli uimaan (eh, tai siis räpiköimään) vaikka en koskaan ui/osaa uida.... on niin kuuma! oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä olet! Ja menkää ihmeessä! ;)

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com