10. heinäkuuta 2014

Henkinen minä ja makee fiilis


  Mä olen miettinyt ja tajunnut muutamia juttuja. Ensinnäkin tajusin tänään, että Matcha latte on kuraa, se maistuu ihan pinaattikeitolta. Oon tajunnut myös miten siistit mun hoodit on ja sen, että siitä huolimatta haluan matkustella paljon. Lopetin juomisen. Ei sillä, että mitenkään sitä vastaan olisin (enkä ole absolutisti), ei vain huvita ja olen parempaa seuraa itselleni ja muille ilman alkoholia. Etenkin itselleni. Taas vaihteeksi mielessä on käynyt myös se, että elämä on yksinkertaisesti liian lyhyt, enkä ole malttanut mennä nukkumaan, en varmaan tänäänkään.

  Koko ajan menossa, koko ajan tapahtuu. Tämä loma on startannut ihan hävyttömän kreisinä. Mut mikä huikeinta, niin musta tuntuu, että joka aamu kun herään, niin olen entistä ehompi. Ehompi kuin koskaan ennen ja monta uutta kokemusta rikkaampi. Mulla on joku henkisen minän kasvukausi selvästikin meneillään. :D Makee fiilis.

  //I've been thinking and realizing some things lately. First of all I realized that Matcha latte is crap, it tastes like spinatch soup. I've realized how awesome hoods I have and that I want to travel a lot anyway. I stopped drinking. Not that I have something against it (and I'm not an absolutist), but I just don't need it anymore. And I'm much better company without alcohol. And then I've been thinkin the obvious fact that life is way too short and I don't want to go to bed because I feel like I'm missing a lot.
  Always going, always happening. The beginning of this holiday has been so crazy. But you know what's über awesome? That every morning I wake up I feel more.. whole? Every morning I feel like I've never been better person than I am now and I have experienced so much. I quess I'm having this spiritual growing season going on. :D What a cool feeling.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com