16. elokuuta 2014

Mä skippasin sen

  Sen jokavuotisen mökkireissun frendejen kanssa, jonne mä aina hinkuan mennä. Perjantai-iltana olisi pitänyt lähteä, mutta olo oli jotenkin ihan voimaton. No sen ymmärtänee. Aamulla oli hautajaiset ja ne jotenkin imi ihmisen henkisesti vähän tyhjilleen. Ne on aina semmosia. Mutta en ole katunut sitä, että jäin himaan. Oon saanut olla ihan omissa oloissani, soitellut kitaraa ja tehnyt videoita, ottanut kaikinpuolin lungisti.

  Tällä hetkellä ryystän lämmintä kaakaota mun flanellipaidassa ja kuuntelen sateen ropinaa. Ja vähän mietin sitä, että mitä olisi tapahtunut ja missäköhän ihmeessä olisin nyt, jos olisin silloin joskus aloittanut määrätietoisen urheilun. Olisinko mä siellä, missä Mörö on nyt? Haha. Yleisurheilu on myös ollut osa mun ajanvietettä as you can see, ei sillä että siitä mitään ymmärtäisin tosin. No mä olen tyytyväinen paikkaani nyt, mutta sitä kannattaa vähän kattella sinne vanhoihin haaveisiin ja katsoa, jos sieltä vaikka löytyisikin jotain toteuttamisen arvoista. ;)

  Ainiin peeäs tästä tulee nyt järkkypitkä teksti, mutta käytiin myös tänään syömässä Kinuskillassa! Sitä se ensimmäinen kuva esittää... Nyt lisää kaakaota, niin ja ylihuomenna Tukholmaan! Moikka!

  //I skipped the annual cottage trip this year. I just felt so tired. But haven't regreted my decision 'cause I've had great time just with my self. I've been playing guitar and making videos, just chillin. At this moment I'm drinking hot chocolate, wearing my flannel shirt and listening to the rain. And also thinking about what whould have happened if I'd started to go in for sports when I was younger. Where would I be and who would I be? Well, I'm happy where I am right now but sometimes it's good to look back and watch if there are some dreams worth fulfilling. ;) But yeah we went to Kinsukilla for luch today. Yummy. And day after tomorrow we'll go to Stockholm! Ok bye!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com