6. syyskuuta 2014

Mut mä oon ihan jees

  Huoh. Okei. Nyt on koulua pyörinyt se ensimmäinen viikko ja omistan jo stressivatsan ja silmäpussit. En ala nyt tähän enää avautumaan, koska niin monta kertaa olen jo siitä paasannut. Mutta jos kiinnostaa kuulla mun ragetusta (englanniksi), niin voi käydä tsekkaamassa lataamani vihavideon mun uudelta kanavalta.

  Mutta joo. Tästä inhottavasta asiasta huolimatta mulla on suht hyvä fiilis. Vaikka kurkussa kummittelee pieni palanen ja vatsaa puristaa välillä uhkaavasti, niin oon onnistunut nauttimaan mun kavereista ja syksystä, uusista koulutarvikkeista ja vaatteista ja jopa opiskelusta. :D Ihanaa taas nähdä ihmisiä ja käydä erilaisissa tapahtumissa täällä. Ja on oma rauha. Sekin on ihanaa. ^^ Täällä on alkanut näin, mites teillä muilla opiskelijoilla ja ei opiskelijoilla?

  //Ok. The first week of school is now over and I already have a stress stomach and dark circles around my eyes.. Why? Well, if you're interested you can check my rant video on my new channel. But yeah. In spite of all this irksomeness I'm feeling pretty great. I'm enjoying my friends, fall, new school supplies and clothes and even studying. :D It is great to see all these people again and take part to all these different events. And it's so peaceful here in our _own_ apartment. ^^ For me the new school year has begun this way, how about you?

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com