30. syyskuuta 2014

No niin tytöt ja pojat!

 
  Mähän sanoin teille, että en hylkää teitä. Päinvastoin, mä olen päättänyt panostaa nyt kunnolla tähän hommaan. Ihan vaan koska mä oikeasti nautin tästä. Ja ihan vaikka blogin tulevien 3vee syntäreiden kunniaksi ollaan saatu uusi, parempi ulkoasu. Ainakin omaan makuun parempi. :D Iso kiitos Tomille, joka jaksoi auttaa avutonta ratkomaan kaikki sellaiset ulkonäökselliset seikat, joihin ei omat koodaustaidot riittäneet haha! ;)

  Eli nyt on yhtenäiset teemat blogissa ja vlogissa. Mukavempi tehdä, kun ei ole niin levällään kaikki. :) Blogin synttärit on sitten kuudes kuudetta ja mä olen suunnitellut jotain pientä teille! Pysykää kuulolla siis...

●●●

   I told you I won't abandon you. Conversely I've decited to invest in this thing. Just because I enjoy this. And 'cause my blog turns 3 on monday, it got a new, better outfit. Or atleast I think it's better. :D And huge thanks to Tomi Niemenmaa who helped me with this! ^^ 

  So now the blog and my Youtube-channel have something common. Much nicer to do these things when it is even a bit more organized. :) But yeah the blog turns 3 soon and I have planned something for you. So stay tuned!


6 kommenttia:

  1. vaikka bloggaamista tai vlogaamistakaan tehä seuraajien takia niin oot yks niistä joille voin sanoo että ansaitsisit niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon enemmän crediiittiä tästä jutusta mitä teet! Kuvat, videot ja sun olemuksesta ja tyylistä puhumattakaan on kaikki vaan niin pure perfection että huh! Oon tsiljoona vuotta sua seuraillut, mutten oo tainnu koskaan kommentoida oikeen kunnolla. Sen vaan sanon, että oot all time favourite ja jatka samaa rataa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jopas. Tiäkkö mitä. Hienoa, että kommentoit, koska iloistit mun päivän oikein isosti! ♥ Ja vaikka tätä ei periaatteessa seuraajien takia tehdäkään, niin on mukava tietää, että siellä jotkut kuuntelee enkä vaan ittekseni täällä juttele. :D Kiitos eri-ihanasta kommentista! ^^

      Poista
  2. olen samaa mieltä tannin knassa. Sä oot mahtava mimmi ja odotan aina innolla milloin on tullut uutukaist postausta, vaikken kommentoikaan aina niin minä luen hymysuin postauksiasi :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oottepas nyt ihaneita. :D Kiitos sullekin! ♥ :))

      Poista
  3. Näyttää hyvältä, mutta READ MORE-nappula on niin peeeeestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Ite olin ennen samaa mieltä. Mutta nyt kyllästyin totaalisesti siihen miltä mun blogi näytti, joten se näyttää nyt tältä. Koita kestää ;D

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com