14. syyskuuta 2014

No nyt mulla on asuja teille!

  Kukkuu ihmiset! Vieläkö te muistitte, että olen olemassa? Minä en. No joo kameramies on ollut Hollannissa viimeisen viikon ja tänään otettiin sitten paluusta kaikki mahdollinen irti ja kuvattiin kolme asua ja look book -video, jonka editoin myöhemmin teille! Huhu. Eli tässä on vähän niinkuin mun syksyvaate fiilistelyjä ja sellaista. Mikä on teidän lemppari? :)

Jos olette LOOKBOOKissa, niin mun asut löytyy myös sieltä! ;)
1.


2.


3.



  //Hello people! My boyfriend, the camera man, has been away for a week so haven't had anything to put here. But now he's back and we shot these outfits for you and filmed also a lookbook that will come a bit later. So these are some of my fall looks. Which one is your favourite? :)

6 kommenttia:

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com