19. lokakuuta 2014

2 x asu tältä viikolta





  Siinä mun pari asua, jotka tuli kuvattua tällä viikolla. Ekassa mulla on aikalailla mun turvavaatteeksi muodostunut River Islandin flanelli, se on niin mukava ja sopii kaiken kanssa. :3 Cubusin hame ja kirppikseltä löydetty villakangastakki vuosimallia viime vuosi. Toisessa asussa onkin sitten pari mun uudempaa kirppislöytöä, nimittäin ihan tältä viikolta: Monkin sopivan sekavat "sametti"-leggarit ja cappi, jossa beige samettilippa... joka ei tosin näy, mutta siellä se on! Sitten Carlingsilta löydetty musta paita.

  Kouluasuja kouluasuja. Kuten ehkä repusta huomaa. Mutta nyt mulla on vapaaviikko! Hurray! Palkitsin itseni aivan hävyttömillä ranuilla eilen ja on myös sen mukainen olo. :D Ens viikonloppuna saan toivottuja vieraita, tai toivotun vieraan kylään. Awesome. ^^

●●●


  //There's a couple of my outfits I wore this week. The first one: River Island flanel, Cubus skirt and thrifted wool coat. The second one: thrifted Monki "velvet"-leggings, black cap with velvet visor (doesn't show, but there it is!) and a black shirt found from Carlings. School outfits. As you can propably tell. The backpack you know. But now I have one week off, hurray! I rewarded myself yesterday with absolutely obscene portion of fries and yeah.. I also feel like it haha. The next weekend I'll have a very wanted visitor. Awesome. ^^

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com