13. lokakuuta 2014

Giveawayn winneri!


  Tadaa! Herra Iso Herra Montpellier suoritti meille arvonnan ja voittaja on viimeisenä kommentoinut Tiina! Onneksi et unohtanut ;) Konkratulaatiot, sinuun on otettu yhteyttä. Ja kiitos vielä hirveästi ja huikeasti teille kaikille kommentoineille. Niinkun olen jo sanonutkin, niin niitä on ollut hirveän muksaa lueskella ja olen myös stalkkaillut teidän linkittämiä sivuja. ^^ Messevää.

  Hyvää.. öö loppuviikkoa kaikille! :D Nyt on maanantai, mutta on ihan perjantaiolo ja mulla on huomenna vapaapäivä, joten ei tässä pysy kärryillä. Mutta moi!

2 kommenttia:

  1. Oi mahtavin onnetar mitä oon nähnyt! :----D rapsuta sitä vähän mun puolesta ja kerro terveisiä toiselta pallopää kluppa kanikaverilta Nemolta täältä Tampereelta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herra oli kyllä loistava onnetar. :D Otti heti homman haltuun, ei tarvinnu paljoa selitellä. Kerrotaan! ;)

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com