6. lokakuuta 2014

HAPPY BDAY BLOG! Ja piänenpiäni Giveaway teille!




  Kerkesin vielä tämän vuorokauden puolella hahaa! Tänään mun blogi täyttää siis kolme vuotta! Ja synttäreiden kunniaksi mä pidän teille pienen giveaway. Videolla selitän ehkä jotenkin tarkemmin juttuja muka, mutta nämä asiat tosiaan kommentoit tuohon alapuolelle, niin osallistut arvontaan:

1. Mistä olet?
2. Mitkä kolme asiaa ovat tehneet sinut onnelliseksi viimeaikoina?
3. Kuinka kauan olet seurannut mun blogia?
4. Missä kaikkialla seuraat mua?
5. Linkitä oma blogisi tai muu sivusi.  (Valinnainen)

  Videolla muistutinkin jo lisäämään sähköpostisi kommentin loppuun,  että saan helposti otettua yhteyttä näiden hurjan hienojen juttujen voittajaan.  Mutta jos et jostakin syystä halua pistää sähköpostiasi näkyville,  niin se on ihan fine. :) Ilmoitan voittajan jokatapauksessa täällä blogissa,  eli olkaa haukkoina sitten,  jos nimenne mainitaan! Laittakaa te ihmiset silloin (te jotka ette laita säpoa esille) niin osoitteenne ja tietonne mun sähköpostiin:  onlythespacebetweenus@gmail.com
EDIT: Niin tosiaan arvon voittajan ensi sunnuntaina! Eli 12. päivä. :D Eli siihen mennessä kommentit viimeistään. :)

●●●

  //My blog turned 3 today,  yay! But this tiny bday giveaway is only for my Finnish readers this time, sorry!

24 kommenttia:

  1. 1. Asustelen tällä hetkellä Lempäälässä / 2. Mut on tehnyt onnelliseksi riitojen sopiminen poikaystävän kanssa, toffeetee ja syksy! / 3. Oon seurannut sun blogia vasta ehkä viikon (?), tykkään sun blogista hurjasti! / 4. Seuraan sua bloglovinissa, youtubessa ja twitterissä. / 5. Pidetään pikkusiskon kanssa yhdessä blogia osoitteessa http://vahanvastakohtia.blogspot.fi/

    Tau / modernmyth@hotmail.fi

    VastaaPoista
  2. 1. Mistä olet?
    Oulusta:)
    2. Mitkä kolme asiaa ovat tehneet sinut onnelliseksi viimeaikoina?
    Kahvit aamulla ennen opiskelua, säästämisen jalo taito ja huulipuna
    3. Kuinka kauan olet seurannut mun blogia?
    Vuodesta 2012 jos en väärin muista
    4. Missä kaikkialla seuraat mua?
    Blogger, insta ja nyt myös youtube. ts. sivustot, joita itse käytän eniten.
    5. Linkitä oma blogisi tai muu sivusi. (Valinnainen)
    http://anni-johanna.blogspot.fi/

    annuskaboo(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  3. 1. Mistä olet? mikkelistä :)
    2. Mitkä kolme asiaa ovat tehneet sinut onnelliseksi viimeaikoina? ihanat kirppislöydöt, hyvät alustavat pisteet ylppäreistä, syysloman lomamatkan suunnittelu
    3. Kuinka kauan olet seurannut mun blogia? Tämän vuoden keväästä, eli aika uusi lukija olen :3
    4. Missä kaikkialla seuraat mua? Vain bloggerissa..

    VastaaPoista
  4. 1. Mistä olet? - viitasaarelta - et oo varmaan ees kuullukaa koko paikasta :D
    2. Mitkä kolme asiaa ovat tehneet sinut onnelliseksi viimeaikoina? - kahvi, syksy ja yks uus ihminen.
    3. Kuinka kauan olet seurannut mun blogia? - ehkä puolisen vuotta.
    4. Missä kaikkialla seuraat mua? - blogin lisäks seuraan sun youtube-kanavia ja instassa kans.

    i_dalina@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Oon Oulusta kotosin, tällä hetkellä asun Tampereella, jonne muutin elokuussa opiskelujen perässä. :)

    Mut on tehnyt onnelliseksi tieto lähestyvästä lomasta, uudet tuulet kun aloitin tänään Oriflame-edustajana ja ihan vaan se tunne kun talvi lähestyy ja kohta saa laittaa talvikengät jalkaan. :)

    Oon seurannut sun blogia nyt ehkä öö vuoden? Tai ehkä alle. En oo ihan varma. :) Ihastuin sun hiuksiin niin paljon, että oli pakko lukea postauksia vähän pidemmälle ja sit jäinkin tälle tielle. :)

    Seuraan sua instagramissa tän blogin lukemisen lisäksi. :)

    Mun blogi löytyy osoitteesta http://sonyhilu.blogspot.fi/

    Ja se sähköposti on sonyhilu@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  6. 1. Oon asustellut nyt parisen kuukautta Tampereella.
    2. Onnea ovat tuottaneet ystävien ja perheen näkeminen, iltaiset teehetket uudesta jättimukista salkkareiden äärellä sekä lähestyvä palkkapäivä :>
    3. Meitsi on lukenu sun blogia varmaanki vuoden :')
    4. Blogger, ja just seurasin sua instassa ku tajusin että tossa sivussa näkyy linkki!
    5. Oma blogini: http://tearoflaugh.blogspot.fi/ ja instassa taiteilen nimimerkillä leainen

    leawww@windowslive.com

    VastaaPoista
  7. 1. Olen asunut nyt vähän päälle kaksi vuotta Tampereella, alunperin olen kotoisin Joensuusta.
    2. Puutaloalue, johon muutin asumaan reilu kuukausi sitten, sovintokarkit hyvän ystävän kanssa, sienten säilöminen ^_^
    3. Aineskii parisen vuotta :)
    4. Bloglovinissa!
    5. silent type

    sähkis: annimaaria (a) gmail . com

    VastaaPoista
  8. Raumalla asustelen tällä hetkellä :) Viimeaikoina mut on tehnyt onnelliseksi aivan mahtavan ihanan kaunis syksy, ihan mahtavat ystävät ja mies sekä se, että jotenkin viime aikoina oon entistä paremmin alkanut ymmärtämään itseäni ja sitä mistä tykkään ja mitä haluan elämältä.

    Sun blogia oon seurannut pari vuotta, en ihan tarkkaa aikaa osaa sanoa :D Tää on aivan mahtava ja ehdottomasti mun top vitosessa lemppari blogeista (ja voin kertoa et seuraan aika montaa blogia). Haluisin muuten antaa sellasen palautteen, että se aiemmassa ulkoasussa ollut sydän kohta mihin sai laittaa rastin (hehe, hyvin kuvailtu :D) oli ihan mahtava tällaselle laiskalle kommentoijalle, joka kuitenkin jotenkin haluaisi ilmaista, että on sun juttuja täällä lukenut ja tykkää niistä. Vähän harmittaa kun sitä ei tässä uudessa ulkoasussa ole. Muuten tää on kyllä tosi kiva :) Blogin lisäksi seuraan sua Instagramissa, josta mutkin löytää nimimerkillä ppiamariaa. Mitään blogia mulla ei tällä hetkellä ole.

    Hyvää 3-vuotis synttäriä sun blogille! Ja toivottavasti sillä on edessä vielä monen monta vuotta :)

    ppinde@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muakin harmitti, kun se tän uuden ulkoasun myötä hävisi, kun en saa sitä toimimaan tässä! Siis se tykkäysnappula. :D Mutta ehkä löydän tähän ratkaisun vielä jossain vaiheessa! En tosin lupaa mitään, en ole kummempi koodari. :P

      Poista
  9. 1. olen asunut jonkin aikaa jo tampereella, mutta seikkailijasielu olen ja asustellut vähän kaikkialla !
    2. utuiset aamut kun joi kahvia partsilla sumuisessa säässä auringon noustessa, hymyt aamun ruuhkabusseissa, pienet arjen teot
    3. aika kauan, en muista tarkalleen
    4. youtubessa, täällä, ig'ssäkin on jo pitänyt pitkään !
    5. esssis.blogspot.fi & somesta minut löytää nimillä esssis tai homopoikanen

    niin söpsäkkä s-posti että ihan nyt naurattaa mutta; muumihemule@hotmail.com

    :--)

    VastaaPoista
  10. 1. Koko nuoren ikäni olen asustellut porukoiden luona Mäntsälässä
    2. Onnelliseks mut on tehnyt syksyn kirjoituksien loppuminen, aamuöiset keskustelut mitä parhaimpien ihmisten kanssa ja jokapäiväinen peanutbutten vuori aamupuurossani.
    3. En muista mutta ainakin yli vuoden varmaan lähelle kahta
    4. Bloglovinin kautta ja instagramissa!
    5. forgotten-tapes.blogspot.fi, instassa jannizxc
    (:

    VastaaPoista
  11. 1. Mistä olet? Kotikolo loytyy Turun seudun kapykylasta :-D
    2. Mitkä kolme asiaa ovat tehneet sinut onnelliseksi viimeaikoina? orgaaninen ruuanlaitto, mahdollisuudet upeisiin valokuviin ja kirjeiden lahettaminen Suomeen
    3. Kuinka kauan olet seurannut mun blogia? hirmu kauan, pari vuotta ainakin?
    4. Missä kaikkialla seuraat mua? blogissa vaaaaan
    5. Linkitä oma blogisi tai muu sivusi. (Valinnainen)
    http://100milesnetta.blogspot.com.au/

    nepa.lipsanen@icloud.com :-) niin, ja paketin voi lahettaa Turkuun, ei tartte Ausseihin saakka hehee, varmuuden vuoksi vain vinkkaan ;)

    VastaaPoista
  12. 1. JKL koti on
    2. Pitkä aamukahvi sängyssä, aurinkoiset syyspäivät ja Girls
    3. Apua kuka näitä muistaa :D Yli vuoden ainakin, jonkun linkitä blogisi - postauksesta taisin sut löytää
    4. Bloglovin ja instagram
    5. http://iwannabe-everything.blogspot.com/ siellä minä

    karotikka@gmail.com

    VastaaPoista
  13. 1. Mistä olet?
    - Olen Hämeenlinnasta, melkein koko ikäni asunut täällä. :-)

    2. Mitkä kolme asiaa ovat tehneet sinut onnelliseksi viimeaikoina?
    - Syksyn lehtien värit! Tänään koulun ikkunasta kahtelin ulos että aijai kun on kaunista...
    - Kaverit! Pidettiin tyttökavereiden kanssa yhteinen ilta tuossa viime perjantaina, oli ihanaa pitkästä aikaa olla vaan kamuleiden seurassa!
    - Helppo jakso koulussa! Poistin parit kurssit niin tuli oudon kevyitä päiviä, mutta ah ihanuutta kun saa nukkua pitkään tai pääsee koulusta aikaisin kotiin nukkumaan päiväunia...♥

    3. Kuinka kauan olet seurannut mun blogia?
    - Hmm jaa-a, taitaapi olla jotain 1-2vuoden verran, en varmaksi mee sanomaan mutta on tätä sun blogia tullu aika pitkään seurailtua, tykkään tosi paljon ja tää on yks mun lemppariblogeista, jotenkin niin aito, heh.

    4. Missä kaikkialla seuraat mua?
    - No täällä bloggerissa ja instagramissa myöskin.

    5. Linkitä oma blogisi tai muu sivusi. (Valinnainen)
    - http://searchingheavensforanotherearth.blogspot.fi/ (minun blogi)
    - http://jutzq.tumblr.com/ (minun tumblr)

    jaaaaa sähköposti on jutta.paju@luukku.com , mukavaa syksyä jokatapauksessa! :-)

    VastaaPoista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. 1. Asun nykyisin Tampereella
    2. Nukkuminen, omillaan asumisen tuoma vapaus ja maailman paras itse tehty pizza ovat viimeisten parin päivän aikana tehneet mut todella onnelliseksi
    3. Ehkä vuoden tai kaksi?
    4. Seuraan sun blogia sekä bloggerin että bloglovinin kautta.
    5. http://likeacolorscheme.blogspot.fi/
    http://instagram.com/renjaeerika

    sähköposti: renja.nurmi@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. 1. Mistä olet?- Ähtäristä
    2. Mitkä kolme asiaa ovat tehneet sinut onnelliseksi viimeaikoina?- Poikaystävä, mukava uusi alakerran naapuri ja kivan väriset hiukset
    3. Kuinka kauan olet seurannut mun blogia?- ihan pienen hetken vaan :) varmaan kuukauden
    4. Missä kaikkialla seuraat mua?- vain tääl blogissa :)

    AIVAN IHANA ARVONTA!! Kaikkee ihan super kivaa :)

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. 1. Kotoisin pk-seudulta, kotiutunut reilu 2vuoden ajassa Turkuun.
    2. Viime viikolla alkanut 1kk:n lomanen(!), Italian reissu (josta näilläkin hetkin tätä puhelimella naputtelen) jaaa sanotaan vaikka et tuleva tatuointi.
    3. Hmm, oon tainnut seurailla teikää ny ainaki reilu vuoden ajan - vissiin paljo kauemminki.
    4. Vaan bloggerissa näillä hetkin. Oot yks niistä harvoista lukulistalla olijoista, joiden videoita/tekstejäkin jaksaa odotella mielenkiinnolla.
    5. Koska oma blogi pysynyt jo tovin jäissä eikä elvyty millään, linkkaan tähän hätään pinterest sivuni: http://www.pinterest.com/nnnetz/

    marinette.skogberg@mbnet.fi

    VastaaPoista
  18. 1. Asun Piikkiössä Turun lähettyvillä.
    2. Uusi koulu ja sen mukana tulleet uudet ystävät, loppunut koeviikko ja parit kympin kouluaamut! :)
    3. En ihan tarkkaa, muista, mutta uskon, että kohta jo vuoden ellen jo ylikin?
    4. Seuraan sinua vain täällä blogissa. En ensiksi ajatellut linkata blogiani tähän, koska en ole oikeen ehtinyt kijoitella sinne, mutta päätin laittaa sen nyt kuitenkin :D http://lifeisjustonedamnthing.blogspot.fi/?m=1

    elonen.milja@gmail.com

    VastaaPoista
  19. 1. Rovaniemeltä.

    2. Onnelliseksi minut tekee poikaystävä, joka kannustaa minua jaksamaan opiskelustressin läpi, aurinkoisen sumuiset ja raikkaat syysaamut, onnistumisen tunteet vaikkapa piirtäessä.

    3. Oliskohan aikaa vierähtänyt jo ainaki reilun vuoden, ellei kaksi? Muistan vaan löytäneeni sun blogin, kun Mandragoran facebook-sivuilla oli linkki sinne. Jotenki sun tarina oli niin inspiroiva ja positiivinen, lisäksi mulla oli vähän samankaltainen tilanne elämässä, mikä sulla oli vissiin ollut. En ollut päässyt haikailemaani kouluun, edessä oli työttömyys, mutta sun blogista sain lisävoimia hakea uudelleen. Ja mä pääsin sisään! :)

    4. Bloggerin lisäksi facebook, twitter, youtube.

    5. Tässä mun puolikuollut blogi. :D http://kurjakorppi.blogspot.fi/
    ja sähköposti: meri.heikkila@ppi.inet.fi

    VastaaPoista
  20. 1. Olen kotoisin Joensuusta, asunut täällä jo vuodesta 1990. :)
    2. Viime aikoina minut on saanut onnelliseksi syksyn väriloisto puissa, viikonloput toisessa kaupungissa asuvan poikaystävän kanssa sekä aamu-uninen, hellyydenkipeä koirani.
    3. Olen seurannut blogiasi muistaakseni keväästä 2013 - tosin aika tuntuu välillä menevän niin nopeasti, etten ihan varmaksi voi sanoa :D
    4. Tällä hetkellä vain Bloglovinissa seuraan. :)

    Tuo Clipperin tee on muuten ihan parasta, kokeilen aina muita makuja mutta white tea with orange ei koskaan petä!

    elisa.komulainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Yksi. Tampere on olinpaikkani.
    Kaksi. Uusi työpaikka ja uuden duunin helppous, turhien nettikauppaostosten noutaminen postista (kävellen) ja syksy, ah, syksyn ihanat värit ja lehtikasat.
    Kolme. Noin ainakin vuoden verran muistelisin seuranneeni :>
    Neljä. Vain tätä blogia, pitäisi verkostoutua varmaan muutenkin seurailemaan bloggareita myös muualla, kun usein blogiin tulee vain tietynlaiset 'uutiset'.
    Viisi. Blogini löytynee osoitteesta www.aanitehoste.blogspot.com

    Oi tahtoisin vain tuon teepaketin (mielelläni myös tuon teenkin), koska aivan ihana kuva:3 Kelpuutan myös donitsisukat ja keksit ja kaiken muunkin jos vain arpaonni käy ;_;

    ainiin ja odotan innolla säpöä sinulta, osoite on hemiliak@gmail.com !

    VastaaPoista
  22. Eka. Oon pikkukaupungista (oikeastaan kunta se on) Alavudelta, Etelä-Pohjanmaalta mut tällähetkellä oon levittelemässä siipiä Vaasassa opiskelun merkeissä.
    Toka. Lukeminen ja etenkin englanniksi / Koulu, ihan oikeasti. / Kliseistä sanoa että ystävät, mutta koska niiden olemassa olo ei oo koskaan ollu mulle itsestäänselvyys niin just nyt tuntuu että mun ympärillä on ne parhaat ihmiset joita vaan voin toivoa.
    Kolmas. Tosi kauan!! En oikeasti edes muista. Vuosia? Ehkä kolme.
    Neljäs. Täälä, tubessa, instassa ja nyt twitterissäkin kun tajusin etten sitä vielä tehnyt, heh
    Viimonen. http://tannifloats.blogspot.fi/

    tannifloats@gmail.com

    oi näyttää niin söpöltä kokonaisuudelta tämä!

    VastaaPoista
  23. melkein unohdin, mutta nyt on aikaa vastata. elikkä

    1. Mistä olet? mie oon lapista, sellasesta parinsadan ihmisen kylästä yllästunturin alta. nykyään asun kainuussa.
    2. Mitkä kolme asiaa ovat tehneet sinut onnelliseksi viimeaikoina? tyttöystävän halit, prisman irtokarkkitarjous ja kirppiksellä uudet kodit löytäneet vaatteet.
    3. Kuinka kauan olet seurannut mun blogia? väittäsin melkein että ihan alusta lähtien. ainaki pari vuotta.
    4. Missä kaikkialla seuraat mua? blogger ja bloglovin.
    5. Linkitä oma blogisi tai muu sivusi. mixedfancies.blogspot.fi ja sitä kautta saa tarvittaessa yhteyden.

    VastaaPoista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com