2. lokakuuta 2014

Ihan vaan, koska mulla on tylsää

 
  Kyl te tiedätte nää aamut. Sä oot ihan paniikissa, "mä myöhästyn mä myöhästyn!" ja tukka on sekaisin ja teekin jää puoliksi juotuna pöydälle. Juokset kuin viimestä päivää koululle ja kävelet luokkaan. Huomaat, että luokka on tyhjä ja pimeä. Noni no joo. Eihän se luento ollutkaan kun vasta iltapäivällä... Ja tästä syystä, ihan vaan koska mulla on tylsää, niin näytän teille kaksi piänen piäntä juttua, mitä ostin eilen: kaulakoru ja metallinvärinen kynsilakka. Kummatkin Henkkamaukalta. Ja koska oon pro tarjoushunter, niin nää tuli maksamaan mulle yhteensä kolme ekua ja nelkytviis senttiä. No ehkä kuka vaan voi marssia Hooämmän tarjoushyllylle, että ei siinä. :D  No enivei, lähden uudestaan valmistautumaan henkisesti tulevaan luentoon. Baii! :))

●●●

  //Well you know these mornings. You're panicing "I'm gonna be late I'm gonna be late!" and hair is all messy and you are forced to leave your perfect cup of tee on the table. You run to school and go to the class and realize that it's empty and dark. Ok well yeah. It was indeed an afternoon lecture not a morning lecture. So that's why I'm here to show you two little things I bought yesterday: a necklace and nailpolish. Both from H&M. And bc I'm a pro sale hunter I paid only three euros and fortyfive cents of these. Well maybe anyone can walk to the H&M sale rack, but anyways. :D Gonna go now and prepare myself for the afternoon class.. Byee! :))

2 kommenttia:

  1. That nailpolish looks so nice and the necklace is also really nice. Great post.

    LEJA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks Leja. :) Really like them too! Actually I think I need to go and buy another bottle of that nailpolish. Just in case. :D

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com