26. lokakuuta 2014

Torstai, perjantai, lauantai ja kups

 
  Nyt väsyttää. Takana erimuksa viikonloppu. Yksi mun parhaista kavereista lensi piristämään mua tänne Rovaniemelle mun lomaviikon päätteeksi. Torstai ulkona syömistä, kirppistelyä ja leffaa. Perjantai möömöilyä, leffaa ja tanssimista Sfäärissä. Lauantaina tuhti aamupala, shoppailua ja hyvää ruokaa, pleikkaria ja leivottiin siinä sitten vielä öiset mokkapalatkin. Tänään aamulla kaveri lensi takasin etelään.
 
  Joo. Rentoa ja hauskaa, mutta silti mä olen aivan puhki. Nukahdin tänään lahjakkaasti istualteen haha. En mihinkään nojatuoliin tai sellaiseen vaan ihan normaalisti istuin ja kups. :D Jännittävää. Onneks huomenna on vielä vapaata koulusta, I need it so bad! Koska tää päivä on mennyt ihan nukkumiseen ja yleiseen koomaamiseen, niin on yksi armonpäivä aikaa tehdä kouluhommia. Mutta joo! Mulla on aika paljon videomatskua viikonlopulta, joten videolta voi luultavasti lähipäivinä käydä kurkkaamassa enemmän informatiivista materiaalia toiminnastani. Nyt valmistautumaan petiin once again.

●●●

  //I'm so tired. I've had such a nice weekend. One of my best friends flew here to Rovaniemi to visit us. Thursday eating out, thrifting and movie. Friday chilling, movie and dancing at Sfäär. Saturday proper breakfast, shopping, awesome food, playstation and we also baked brownies. This morning my friend flew back to south.

  Yeah. It has been relaxing and fun but I'm still so exhausted. Today I fell asleep while sitting haha. Exciting. Luckily I have one more day off tomorrow, I need it so bad! Bc this day has been all about sleeping and slacking
off I'm happy to have one more day to do my school work. Oh btw I have lots of video material too so you can propably see more in a couple of days. Now to bed once again..

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com