22. marraskuuta 2014

FIVE THINGS: Urban Outfitters


  Mä en ole tehnyt ikuisuuksiin kollaaseja. Mä kyllästyin niihin jossain vaiheessa. Ne ärsytti mua aiiivan suunnattomasti. Mutta nyt olen taas innostunut. Teettekö te koskaan silleen, että menette johonkin nettikauppaan ja leikitte, että saatte valita vain tietyn määrän vaatteita tai muuta itelle? Mä teen tätä aika usein, niin ajattelin, että miksi en jakais näitä teidän kanssa! :D Tää on hauskaa. Vaikka ei olisi aina varaa ostaa mitään, niin voi leikkiä ostavansa ja samalla ruokkia sitä tyylinälkää.

  Tällä kertaa eksyin, ylläripylläri, Urban Outfittersin sivuille selaamaan uusia tuotteita. Nämä viisi valitsin mun mielikuvitus ostoskoriin:

Fryen "overnight" nahkalaukku ruskeana.
Nyt yksi isommista sijoituskohteista olisi kunnon iso nahkainen laukku, jota voisi käyttää vaikka ihan päivittäin tai sitten sinne mahtuisi myös tarpeeksi tavaraa reissaamiseen.
Ecoten shortsit.
En mä usko, että tähän tarttee sanoa mitään. Upeat.
Ash Jungle sniikkeritossut.
Krokokuvio, mitä? En tiedä, mutta nää iski silmään ja näyttää super pehmeiltä kävellä.
Steelen kangaslaukku.
Olisi just täydellinen sellainen "menen nyt kauppaan" -kassi, mutta ei kyllä kieltämättä sellainen "menen kauppaan pyörällä" -kassi. Mut onhan tuo nyt muutenkin melko makia.
Urban Renewal -takki.
Täydellinen väri ja täydellisen siliteltävän näköinen.

•••

  //I haven't made collages in ages. I fed up with these. But now I'm excited to make these again. Do you ever just scroll aroung web stores and play this little game that you can choose like only five pieces for yourself or something? Well I do this kinda often. :D So I thought why not share these with you! This is so fun. Doesn't matter if you don't have money to buy all that stuff, you can still feed your "style hunger." But these things I added to my imaginary shopping cart.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com