7. marraskuuta 2014

Näillä eväillä


  Mä olen löytänyt salaisen aseen tätä pimeyttä vastaan. Mun uusi aamurutiini on vihdoin saanut mut luopumaan niistä iänikuisista päikkäreistä. Normaalisti tähän vuodenaikaan mä ihan totta taistelisin, että mä pysyisin hereillä. Joka vuosi tähän asti ollut aivan järkyttävää torkkumista. Mutta nyt aloitan aamun sellasella energiapommilla, etten malta mennä nukkumaan edes illalla. :D

  Heti ensimmäisenä herättyäni suuntaan keittiöön ja otan kaapista purkin kookosöljyä ja survaisen sitä ruokalusikallisen suuhun. Purskuttelen about 15min ja syljen pois. Tän jälkeen mulla on jo todella energinen olo. Sitten kulautan alas kurkusta ison lasin vettä ja pesen hampaat. Odotan hetken ja sitten syön aamupalaksi jotain terveellistä ja siinä kyljessä sekä D- että C-vitamiinit. Lopuksi vielä iso kupillinen vihreää teetä ja jos aika riittää, niin vedän myös pikaiset pilatekset. Ja ette usko, miten pirteä mä olen! Ihan huikeeta! Lisäksi erityisplussat tuolle öljyn purskuttelulle siitä, että normaalisti mun iho on tosi kuiva tähän vuodenaikaan ja nyt se ei ole, koska luonnollisesti öljy on lisännyt öljyä kehooni. :D Ja sitten mun suu, joka on aina ollut mun ongelmakohta, niin se voi hyvin ja hampaatkin ovat valkoistuneet hieman! Superia. ^^

  Suosittelen ainakin omien kokemusten perusteella kaikille teille, jotka zombeilette helposti koko talven. :) Mutta lisäksi tähän sellainen ilmoitusluontoinen asia, että olen nyt ostanut vuoden ensimmäiset piparit. Joulun odotus on alkanut.

●●●

  //I've found the secret weapon against all this darkness. My new morning routine has made me forget the never-ending napping. Normally at this time of the year I would struggle to stay awake, but now I don't wanna go to bed at all, not even when I should. :D

  The first thing I do when I wake up is to take the jar of coconut oil and stuff a spoonful of it to my mouth. I'll spurt it about 15 minutes and then spit it out. After this I will alrady feel very energetic. Then I hydrate myself with a big glass of water and then I brush my teeth. I wait for a while and then I eat my breakfast, something healthy, and also take my C- and D-vitamins. Lastly I drink a big mug of green tea with honey and if I have time I will also exercise. And you can't imagine how brisk I feel! So wonderful! And the oil also makes my skin feel less dry and my teeth are much better.

  I truly recommend, at least based on my own experiences, to all you who feel like zombies the whole winter. But anyways I report that I have now bought my first gingerbreads of this year. So now I can start waiting for the Christmas.



4 kommenttia:

  1. Tuo kookosöljy kuulostaa niin oudon hyvältä idealta, että pakko kokeilla!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaveri suositteli tätä mulle ja olin ite aluksi kanssa, että mitä ihmettä. :D Mutta kyllä kannatti kokeilla! :) Ja kuuklettele "oil pulling", niin löytyy lisää kokemuksia ja infoa. ;)

      Poista
  2. hei tuliko muuten sulle pullauksesta niitä sivuoireita mitä kerroin? olin ku jyrän alle jääny ekan viikon, huhhuh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei itseasiassa tullu! Ei ainakaan mitään kovin normaalista poikkeavaa. :D

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com