13. marraskuuta 2014

Noni, moi!


  Moikka tyypit! Harrastan tällä hetkellä yöllistä pakkaamista, koska huomenna me ajetaan viikonlopuksi etelään taas vaihteeksi. On synttäreitä, on ristiäisiä ja on vaikka mitä jännää tiedossa ja maanantaina ajetaan takaisin. Mä halusin vaan tulla teille sanomaan heippa. On ollut niin orpo olo, kun en ole päässyt kirjottamaan. Mä olen tehnyt portfoliota ja lukenut tämänpäiväiseen oikeuskäytännön tenttiin. Olen kuitenkin kuvannut teille joka päivä kuvia mun ensimmäiseen "viikkopostaukseen", jonka näette sitten sunnuntaina ja tietty muutakin kuvaa tulossa. Päästään taas asiaan. ;)
•••

  //Hello guys! I'm packing right now bc tomorrow we'll drive to the south for a change.. Birthday parties, christenings and other stuff happening and on monday we'll drive back. I just wanted to say hi to you all. I've been feeling so weird 'cause I haven't had chance to write. I've been making my portfolio and reading to the legal praxis test. But I've been taking pictures for my first week post you'll see on sunday and ofc other pics comin too. Back in business. ;)


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com