23. marraskuuta 2014

WEEK UPDATE - Resetting thoughts


  Tällä kertaa meidän viikko on ollut täällä lähinnä oloasuissa pyörimistä ja portaiden ramppaamista ylös ja alas vähintäänkin tunnin välein. Nää on niitä hetkiä, kun toivoisin, että meillä olisi hissi. :D No ainakin käy ihan liikunnasta. Syy siihen, että miksi morjestamme portaita useammin kuin normaalisti on tietysti Rusina. Hän saapui meille maanantaina ja ollaan otettu tämä viikko ihan vaan tutustuttaessa sitä ympäristöön ja siihen, että miten tässä talossa ylipäätänsä käyttäydytään. S*atanan riiviö.

  //This time our week has been mainly spent in our homewear and we've been runnin up and down the stairs more than ten times a day. And the reason is ofc Rusina. She moved to us on Monday and this week we've just been introducing the place to her and showing her how to behave. Damn rascal.



  Mulla oli onneksi vaan pari luentoa koko viikkona, niin mä olen saanut ihanasti omaa aikaa. Kävin pitkästä aikaa kirjastossa hakemassa kirjoja ihan vaan inspikseksi ja netin syövereistä olen myös löytänyt uusia jänniä paikkoja, joista olen myös saanut sitä inspiraatiota. Muutenkin olen vaan miettinyt omia juttuja, mitä haluan tehdä tän kaiken jälkeen ja sen sellaista. Vähän sellainen nollaus viikko melkeinpä. Ei valittamista. :D

  //Fortunately I only had a couple of classes the whole week and I've had some me time. I went to the library to get some books for inspiration and I've also been looking for inspirin things around the internet and also found many interesting websites and stuff. And then I've just been thinking about things like what is happening after this school, what I wanna do etc. Reseting my thoughts. :)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com