10. helmikuuta 2015

Aivan skidi breikki


  Moikka tyypit! Ei hei tiettekö ku mun on ihan pakko pitää iiihan pieni breikki blogista ja vlogista ja muutenkin kaikesta omasta. Ja ongelmahan ei ole se, ettei mulla olisi halua, vaan just päinvastoin! :D Mun tehtävälistalle kasaantuu kokoajan kouluhommia ja mä vaan mietin, että mitä mun blogille kuuluu... Tällä hetkellä listalta löytyy mm. 1 x workshop päiväkirja, 4 x essee, 2 x tentti, 4 x portfolio, 2x luentopäiväkirja plus tietysti se kandi... Melko varmasti unohdin vielä jotakin, mutta hommaa siis riittää!

  Eli hoidan asioita pois alta hirveellä tsempillä ja sitten voin taas hyvällä omallatunnolla keskittyä omiin juttuihin. :) Parempi se kuin tehdä molempia ihan puoliteholla, eikö vaan? Instaa ja twitteriä päivittelen joka tapauksessa. :3 Nähään taas ihan kohta! Moi!

•••

  //Just a little break guys so I can get my horrible amount of school work done. See you soon! byeee!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com