5. maaliskuuta 2015

Bye bye bullsh*t!


  Löytyykö sieltä ruudun toiselta puolelta sellaisia daydreamereitä? Semmoisia, joiden päivät kuluu niin nopsaan, että illalla vasta tajuaa, ettei ole tehnyt mitään muuta kuin haaveillut ja käyskennellyt ympäri asuntoa? Entä semmoisia, jotka keksivät ehkä vähän typeriä tekosyitäkin olla tekemättä jotain hyödyllistä? No minä olen juuri sellainen. Tai olen ollut.

  Tosta kuplasta heräämisestä käy kiittäminen yhtä erityistä tekosyytä, jonka päästin suustani jokusen aikaa sitten. Mä olin jo käyttänyt kaikki muut tekosyyt olla menemättä salille kuten "Oon liian väsynyt", "Huomenna", "En kerkeä" ja "Ei mulla ole edes kunnon kamppeita sinne". Sitten, kun mitään näistä en voinut enää käyttää, niin sanoin "Mua pelottaa mennä sinne, kun en tiedä, että miten mun pitää toimia, kun menen ovesta sisään."....... Mitä? Eikä pelota, älä puhu p*skaa. Ja älä ole tyhmä. Kysy tiskiltä, että miten mä toimin, kun mulla on tämmönen kortti ja blaablaa. Tyhmä.

  Tämän jälkeen jätin nysväilyt ja itsensä huijaamiset menneeseen nysvä-elämäntyyliin ja aloin vain tekemään. Nyt olen aikatauluttanut kaiken aikataulutettavan mun elämässä liikunnasta ja koulujutuista videoihin ja tähän blogiin. Ihan vaan, ettei taas tule sellaista "hups, viikko meni. En tainnut tehdä mitään." Mun luonne selvästi tarvitsee tätä haha. :D Nyt saan joka päivä tehtyä jotakin ja siitä tulee itsellekin niin paljon parempi mieli. Ei enää "turhia" päiviä. :)

  Kaiken tämän lisäksi otin myös fiksumman otteen mun syömisten kanssa. Marssin kauppaan ajatuksella "kaikkea terveellistä" ja sitä sieltä tulikin. Salmiakkipussi ja croissantit jäivät nyt sinne hyllyyn. Jos haluutte kuulla enemmän näistä ruokajutuista, niin editoin just paraikaa videota tähän liittyen. Pitäkää silmällä. ;) Mutta nyt tämä on ihan hävyttömän pitkä teksti jo, joten seuraavaan kertaan! ^^

•••

  //Are there any daydreamers out there? That kind of ones who dream the whole day through and don't get anything done? What about those who make up silly excuses not to do anything useful? Well, I am just like that. Or was. Now I'm out of that bubble.

   I can thank this one special excuse I made one day. I had made up various reasons why I couldn't go to the gym, for example "I'm too tired", "Tomorrow", "I don't have time" and "I have no proper gear". After I couldn't use any of these excuses I said "I'm too afraid to go there bc I don't know what to do when I step inside."..... What? No you are not, that's bullsh*t. And don't be stupid. Just ask from the guy behind the counter what you need to do when you have this card and blabla. Stupid.

   After this I left the bullsh*t lifestyle behind and started actually doing things. Now I have scheduled everything I can from exercise and school things to videos and this blog. Just so there won't be those "whoops, another week is over and didn't do anything." My nature clearly needs this haha. :D But now I get things done everyday and it feels awesome. :) And on top of all this I cured my diet and if you wanna know more about those things stay tuned for a new video I'm editing atm. ;) But this is already horribly long text so bye! ^^



2 kommenttia:

  1. Voin niin samaistua. Melkeenpä koko lukion lukuloma menny tohon ''haaveiluun ja käyskentelyyn ympäri asuntoa''...:D

    Näin ''youtube-ihmisenä'' on pakko sanoo että teet muuten tosi hyviä videoita! Jotenki persoonallisia ja mukava-tunnelmaisia + hyvä editointi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haaveilu on tosi koukuttavaa. :D Mutta kiitos tosi paljon! Kyllä niihin videoihin niitä "työtunteja" taitaa kuluakin jonkun verran, niin ihanaa kuulla hyvää palautetta. :))

      Poista

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com