23. heinäkuuta 2015

Birthday throwback


  Noniin no mä aloitan tämän varmaan mun synttäreistä, jotka oli... tasan viikko sitten! Ihanampaa päivää saa hakea, saanen sanoa. Iiro oli järkännyt mulle kaikkea pientä kivaa. Aamupalaksi mm. mansikoita ja konvehteja, iltapäiväteelle Salutorgetille, rentoa hengailua ja sen jälkeen puzzlailemaan Escape roomiin. My type of bday. Perfektiota.

  Synttäreiden jälkeen oli muuttopäivä ja täällä me nyt ollaan vihdoin vähän niin kuin asetuttu. Jos seuraatte mua instagramissa tai snapissä, niin ootte ehkä saattaneet nähdä vilausta jo meidän uudesta kämpästäkin. Mutta sen sanon, että nyt on hyvä. Tämä paikka tuntuu jo kodilta, vaikka laatikkokasat lojuvat vielä nurkissa. Mun sormet syyhyää jo, haluan päästä sisustamaan ja hommaamaan meille huonekaluja!

•••

  //I guess I'll start from my bday which was... a week ago! Iiro had arranged an awesome day for me. Strawberries and chocolates for breakfast, afternoon tea at Salutorget, relax hanging out and after that puzzling at Escape room. My type of birthday. Perfection.

   After my birthday was the moving day. If you follow me on instagram or snapchat you may have already seen a glimpse of our new apartment. But let me tell you something: this is it. This place feels like home although we still have corners full of boxes. I can't wait to decorate and get new furniture!


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com