10. joulukuuta 2015

PARASTA AIKAA


  Hello! Ehkä nyt luovutan päivänvalon metsästämisen ja tyydyn siihen, että mulla on laittaa vain yksi kuva. Mä olen ollut niin tohkeissani joululahjojen ostostelemisesta, että ehkä liiankin usein on päivä mennyt lahja-aarteiden etsimiseen. Musta on vaan kaikkein parasta ostaa kaikille jotain kivaa! Olen "ei osteta mitään lahjoja toisillemme" -ihmisten painajainen. Mutta saan vaan ihan totta suurimman ilon siitä, että saan lahjoitella toisille (vaikka siitä seuraisikin kiusallinen "en mä ostanut sulle mitään" -hiljaisuus haha). Olenkin monta kertaa sanonut, että jos voittaisin lotossa, niin voi sitä lahjojen määrää! Voisin ostaa kaikille lahjoja ihan milloin vain!

  Mutta tosiaan, tämä on mun lemppariaikaa ja ostoksilta on ihana palata kodin hämärään. Ainiin! Mun pitkään suunnittelemat pikkujoulutuparit eivät onnistu, koska meillä ei ole ollut yhtään aikaa järkätä kaikkea sellaiseksi kuin haluttaisiin. Mutta ei se mitään. :) Parempi nauttia tästä vuoden parhaasta ajasta sen sijaan, että käyttäisi kaikki päivät stressatessa jotain tuparivalmisteluja. Niitä kerkeää. ^^

•••

  //Hello! Maybe I'll give up hunting for the day light and accept that I have only one picture for you this time. I've been so excited about shopping christmas gifts that maybe too many days have been spent searching for presents. It is just so lovely to buy something nice to everybody! I'm a "let's not buy anything to each other this christmas" -people's nightmare. But I find it most delighting to give presents to others (even though it was followed by an awkward "I didn't buy you anything" -silence haha). And I've said so many times that if I was to win the lottery, oh the amount of gifts! I could buy presents for everyone anytime I want!

   But yes, this is my favourite time of the year and it's lovely to come home after a long day of shopping. Oh! That christmas-housewarming party isn't unfortunately happening because we haven't had any time for the preparations. Well, it is better to enjoy this amazing time and not to waist it stressing about some housewarming party... We'll have time for that later. ^^

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Copyright © Only the space between us | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com